Blog

20 oct.
0

Consultări Publice!

ANUNȚ privind organizarea consultărilor publice asupra proiectului de decizie
Cu privire la modificarea Regulamentului cu privire la organizarea și funcționarea serviciului de alimentare cu prânzuri pentru persoanele vulnerabile din or. Vatra aprobat prin Decizia Consiliului orășenesc Vatra nr. 5.3 din 01.08.2023

În vederea asigurării transparenței în procesul decizional, Administrația Publică Locală a orașului Vatra anunță inițierea consultărilor publice asupra proiectului de decizie „Cu privire la modificarea Regulamentului cu privire la organizarea și funcționarea serviciului de alimentare cu prânzuri pentru persoanele vulnerabile din or. Vatra aprobat prin Decizia Consiliului orășenesc Vatra nr. 5.3 din 01.08.2023”.

Proiectul de decizie a fost elaborat și este disponibil pentru consultare publică.
În acest context, Primăria orașului Vatra invită toți cetățenii, reprezentanții mediului de afaceri, organizațiile neguvernamentale, precum și alte părți interesate, să participe activ la procesul de consultare publică, prin prezentarea de propuneri, sugestii și observații.

Scopul consultării publice:

  • informarea comunității despre conținutul proiectului de regulament privind organizarea, gestionarea și protejarea spațiilor verzi și a scuarului orașului Vatra;
  • colectarea opiniilor, sugestiilor și recomandărilor pentru îmbunătățirea proiectului;
  • asigurarea transparenței și implicării comunității în procesul decizional local.

Detalii privind desfășurarea consultării publice:

  • Data: 06 noiembrie 2025
  • Ora: 10:00
  • Locația: Sala de ședințe a Primăriei orașului Vatra, str. Ștefan Vodă nr. 5
  • Format: fizic (participare cu prezență)

Proiectul poate fi consultat:

  1. La sediul Primăriei orașului Vatra, în cadrul programului de lucru: 08:00 – 17:00 (pauză de masă: 12:00 – 13:00);
  2. Online, pe site-ul oficial al Primăriei: www.primariavatra.md.

Depunerea propunerilor:
Persoanele interesate pot depune propuneri și sugestii în scris la sediul Primăriei sau prin e-mail la adresa: primaria.vatra@gmail.com, până la data de 06.11.2025, ora 08:00.

Pentru informații suplimentare, vă puteți adresa specialistului responsabil la numărul de telefon 022-61-58-06.

Participarea dumneavoastră activă este importantă pentru asigurarea unui proces decizional transparent și pentru dezvoltarea armonioasă a orașului nostru!
Vă așteptăm cu drag să contribuiți la protejarea și îmbunătățirea spațiilor verzi ale orașului Vatra.

Primăria orașului Vatra

Detalii
20 oct.
0

Consultări publice!

În vederea respectării transparenței în procesul decizional în cadrul aprobării proiectului de decizie Cu privire la aprobarea Regulamentului privind serviciul de colectare a impozitelor și taxelor locale  din cadrul Primăriei orașului Vatra, Administrația Publică Locală Vatra, demarează procesul de consultări publice a proiectului.

Primăria orașului Vatra aduce la cunoștința publicului că proiectul decizie Cu privire la aprobarea Regulamentului privind serviciul de colectare a impozitelor și taxelor locale  din cadrul Primăriei orașului Vatra a fost elaborat și este disponibil pentru consultare.

În acest sens, invităm toți cetățenii, reprezentanții mediului de afaceri, organizațiile neguvernamentale, precum și alte părți interesate să participe la procesul de consultare publică și să contribuie cu propuneri, sugestii și observații.

Scopul consultării:

  • Informarea comunității despre aprobarea Regulamentului privind serviciul de colectare a impozitelor și taxelor locale  din cadrul Primăriei orașului Vatra;
  • Colectarea opiniilor, sugestiilor și recomandărilor pentru ajustarea proiectului;
  • Asigurarea transparenței și implicării comunității în procesul decizional.

Detalii despre consultarea publică:

  • Data: 06.11.2025
  • Ora: 14:00
  • Locația: Sala de ședințe a Primăriei orașului Vatra, Str. Șt. Vodă 5,
  • Modalitatea de participare: Consultarea va avea loc în format fizic

Proiectul poate fi consultat:

  1. La sediul Primăriei orașului Vatra, în cadrul programului de lucru 08:00 – 17:00, pauza de masă 12.00-13.00
  2. Online, pe site-ul oficial al Primăriei: www.primariavatra.md.

Depunerea propunerilor:

Persoanele interesate pot depune în scris propuneri și sugestii la sediul Primăriei sau le pot transmite prin e-mail la adresa primaria.vatra@gmail.com , până la data de 06.11.2025, ora 11:30.

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon al specialistului : 022-61-58-06.

Participarea dumneavoastră activă este esențială pentru asigurarea unui buget care să răspundă nevoilor și priorităților comunității noastre!

Vă așteptăm cu drag să contribuiți la dezvoltarea orașului nostru!

Primăria orașului Vatra

Detalii
17 oct.
0

Consultări Publice!

ANUNȚ privind organizarea consultărilor publice asupra proiectului de decizie
„Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea, gestionarea și protejarea spațiilor verzi din orașul Vatra și a Scuarului orașului Vatra”

În vederea asigurării transparenței în procesul decizional, Administrația Publică Locală a orașului Vatra anunță inițierea consultărilor publice asupra proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea, gestionarea și protejarea spațiilor verzi din orașul Vatra și a Scuarului orașului Vatra”.

Proiectul de decizie a fost elaborat și este disponibil pentru consultare publică.
În acest context, Primăria orașului Vatra invită toți cetățenii, reprezentanții mediului de afaceri, organizațiile neguvernamentale, precum și alte părți interesate, să participe activ la procesul de consultare publică, prin prezentarea de propuneri, sugestii și observații.

Scopul consultării publice:

  • informarea comunității despre conținutul proiectului de regulament privind organizarea, gestionarea și protejarea spațiilor verzi și a scuarului orașului Vatra;
  • colectarea opiniilor, sugestiilor și recomandărilor pentru îmbunătățirea proiectului;
  • asigurarea transparenței și implicării comunității în procesul decizional local.

Detalii privind desfășurarea consultării publice:

  • Data: 05 noiembrie 2025
  • Ora: 14:00
  • Locația: Sala de ședințe a Primăriei orașului Vatra, str. Ștefan Vodă nr. 5
  • Format: fizic (participare cu prezență)

Proiectul poate fi consultat:

  1. La sediul Primăriei orașului Vatra, în cadrul programului de lucru: 08:00 – 17:00 (pauză de masă: 12:00 – 13:00);
  2. Online, pe site-ul oficial al Primăriei: www.primariavatra.md.

Depunerea propunerilor:
Persoanele interesate pot depune propuneri și sugestii în scris la sediul Primăriei sau prin e-mail la adresa: primaria.vatra@gmail.com, până la data de 05.11.2025, ora 10:00.

Pentru informații suplimentare, vă puteți adresa specialistului responsabil la numărul de telefon 022-61-58-06.

Participarea dumneavoastră activă este importantă pentru asigurarea unui proces decizional transparent și pentru dezvoltarea armonioasă a orașului nostru!
Vă așteptăm cu drag să contribuiți la protejarea și îmbunătățirea spațiilor verzi ale orașului Vatra.

Primăria orașului Vatra

Detalii
09 oct.
0

Dispoziție cu privire la desfășurarea activităților social-cultural de 12 și 14 octombrie – „Hramul orașului Vatra”

Detalii
07 oct.
0

informații cu privire la blocurile locative din or. Vatra

Detalii
24 iul.
0

📣 Stimați locuitori ai orașului Vatra, sănătatea începe cu prevenția! 💉

Detalii
11 iul.
0

TAXELE LOCALE

Detalii
30 iun.
0

Anunț învigător concurs

Comisia de concurs anunță învingătorul concursului pentru ocuparea funcției de director al Instituției de Învățământ Preșcolar nr. 193 din or. Vatra – Panuța Stela

Detalii
19 iun.
0

Anunț

Anunțăm membrii comisiei și candidații la funcția de director al linstituției de învățământ preșcolar nr. 193 din or. Vatra despre data și ora desfășurării etapei a III-a.

Locul: Primăria Orașului Vatra, mun. Chișinău,or. Vatra, str. Ștefan Vodă nr. 5, sala de ședințe.

Data și ora: 24 iunie 2025 la 10:00

Candidați:

Panuța Stela

Detalii
10 iun.
0

INFORMAȚII PENTRU POPULAȚIE

Detalii
12369

Watch Dragon ball super